SUPERMAN - Ils en parlent...

Tout sur Superman ! Un jeune Clark Kent incarné par David Corenswet pousse la porte d'un nouvel univers (2025)...

Messagede Dark Sirgon » Sam 8 Fév 2025 15:43

ciceron92 a écrit:En soi, je n'ai pas été subjugé (ni déçu d'ailleurs), par les dernières images qui sont sorties.

Et pourtant, depuis les premières publications, j'ai au fond de moi une impression très positive concernant ce film.

Je me susi demandé pendant un bon moment pourquoi, puisque je n'avais pas vraiment d'argument à cela.
EN fait, je pense avoir fini par trouver

J'ai l'impression, mais c'est une impression, que Gunn va représenter le superman, tel que je le visualisais dans mon enfance. Ce n'est pas tellement les films Avec Reeves que j'avais en tête, il y avait aussi le souvenir de quelques comics ou dessins animés.

Mais je pense que, comme certains d'entre vous sans doute, j'avais eu à 6-7 ans, à Noel la panoplie de Superman, avec laquelle je finissais par m'endormir dans un coin de canapé. Et ces premières images de James Gunn font retentir un peu la représentation que j avais de superman enfant.

Donc, voilà, les premières images de Gunn, touchent à quelque chose qui tient de l'enfance et je ressens une onde assez chaleureuse lorsque je les vois. Peu importe que le mec ait un léger strabisme lorsqu'il vole et que l'on ait de la peine à dégager le sens général de l'histoire. Si franchement il parvient à cela, je crois que j'irais le voir sans problème 2 ou 3 fois au ciné et peu importe si je me sens seul à avoir ce sentiment.

:bravo: :respect: beau message :sup:
ImageImageImage

Instagram : sirgon_art
Dark Sirgon
Christopher Nolan

Messagede NiradZedjati » Sam 8 Fév 2025 15:54

ImageImage
NiradZedjati
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Lun 10 Fév 2025 20:35

ImageImageImage
Partagez et mettez à jour les classements des Films Super-Héroïques et Star Wars !!
(inclus les calendriers des sorties)
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede NiradZedjati » Dim 16 Fév 2025 02:39

ImageImage
NiradZedjati
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Mar 25 Fév 2025 12:38

ImageImageImage
Partagez et mettez à jour les classements des Films Super-Héroïques et Star Wars !!
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Mer 26 Fév 2025 21:36

ImageImageImage
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede NiradZedjati » Dim 2 Mar 2025 02:09

ImageImage
NiradZedjati
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Dim 2 Mar 2025 20:13

Bien d'accord...

ImageImageImage
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Jeu 13 Mar 2025 12:31

ImageImageImage
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Dim 16 Mar 2025 20:03

ImageImageImage
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Jeu 20 Mar 2025 18:31

ImageImageImage
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede NiradZedjati » Sam 29 Mar 2025 16:11

PDG d'AMC Theaters.

ImageImage
NiradZedjati
Kevin Gunn

Messagede NiradZedjati » Jeu 3 Avr 2025 01:54

ImageImage
NiradZedjati
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Jeu 3 Avr 2025 10:33

ImageImageImage
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede Thor2.0 » Ven 4 Avr 2025 00:41

Thor2.0
Beyonder

Messagede ROY » Ven 4 Avr 2025 19:51

Franchement je suis pas sûr de vouloir en vouloir plus, je trouve que le premier suffit non ? Surtout avec l'extrait!
ROY
Zack Whedon

Messagede NiradZedjati » Lun 7 Avr 2025 02:26

ImageImage
NiradZedjati
Kevin Gunn

Messagede NiradZedjati » Mar 8 Avr 2025 03:21

I also love that this is not an origin story. We've seen the origin story done so well a number of different times, but we come into a world that already exists — Lois and Clark are working at the Daily Planet, monsters exist in Metropolis, Lex Luthor has LuthorCorp. We drop in at this point in their relationship that I've never seen before.”

“They've been together for about three months. And they're asking some questions about the future of their relationship. They're not sure if this is something that was just a really great fling or something that could be forever, and they have really opposite worldviews, and they bump up against each other that way. So, it was a really fun way into a familiar story.”

“My first day of shooting was actually this 10-page-long scene with David that we auditioned with, and so we shot it for two days. To be able to do that just laid this foundation for us and these characters that we got to carry through the rest of the film.”

“James has such a clear vision for this. And we all just fell into his very capable hands. Well, now I feel I can say a little bit more because James really busted it wide open in CinemaCon. David and I have been trying not to say so many things for weeks leading up, and James just laid it all out.
ImageImage
NiradZedjati
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Mer 9 Avr 2025 16:27

@jimlee and I saw the original Superman in the same theater where we grew up in St Louis. Share your #Superman story in the comments and join us in celebrating #SupermanDay on April 18th (and grab your S-Shield tee at DC Shop!)

Peut-être aurons-nous un nouveau trailer le 18 avril ? :sif:
ImageImageImage
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Jeu 10 Avr 2025 15:39

"If you know him at all from reading about him online or the comic books, he’s an adversary for Clark Kent at The Daily Planet. They work together, he’s a sports writer there. He’s kind of a little bit of an adversary for everybody. He doesn’t really have a filter. He has strong opinions."

"He’s a character where, when you see him, you know what to expect, you know he’s going to be overly confident and then kind of fall flat on his face and get embarrassed. It’s really fun to play a character who is so cocky and just always ends up getting his comeuppance."

"But that’s kind of what you can expect. I would say, with anything that James [Gunn] does, he took that concept of the character and made it even more fun and relatable."

"I’ve always enjoyed playing these kinds of characters, but to play it in the context of Superman, it’s a character that exists and then to have James Gunn writing him and be in charge of directing it - I trust him so much to get it right. And, again, I’ve been working on this type of character for a long time, I really love playing him, so it feels very at home for me."

"I would love to play him again and again, yeah, definitely. And, also, just work with the creative team and the cast...it was such a fun group to work with. I know we all love being part of this."

"So, I don’t know, but Superman is a corner of the DC Universe and Metropolis is a corner of Superman, so I would hope that I could come up again but we’ll have to wait and see.
"
ImageImageImage
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Sam 12 Avr 2025 12:33

ImageImageImage
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede ROY » Sam 12 Avr 2025 12:44

Vivement l'avis de Tom Cruise
ROY
Zack Whedon

Messagede NiradZedjati » Dim 13 Avr 2025 02:03

EagleWolf a écrit:
@jimlee and I saw the original Superman in the same theater where we grew up in St Louis. Share your #Superman story in the comments and join us in celebrating #SupermanDay on April 18th (and grab your S-Shield tee at DC Shop!)

Peut-être aurons-nous un nouveau trailer le 18 avril ? :sif:

Post by @tastyuk
View on Threads
ImageImage
NiradZedjati
Kevin Gunn

Messagede EagleWolf » Dim 13 Avr 2025 11:26

Tiens, je me demande où sera visible cette fresque murale, probablement à Paris ?
ImageImageImage
EagleWolf
Kevin Gunn

Messagede NiradZedjati » Jeu 17 Avr 2025 20:36

EagleWolf a écrit:

Tiens, je me demande où sera visible cette fresque murale, probablement à Paris ?

Post by @tastyuk
View on Threads
ImageImage
NiradZedjati
Kevin Gunn

PrécédenteSuivante

Retourner vers Superman